Сцена / екран / ефир
Настройки за четене
Стесни
|
Уголеми
Умали
Смени шрифта
|
Увеличи междуредовото разстояние
Намали междуредовото разстояние
|
Нощен режим
Потъмни фона
Изсветли текста
|
Стандартни
„Всичкоядецът” гостува в MOZEI
◊ СЪБИТИЕТО
На 18 април от 20:00 часа в MOZEI
„Всичкоядецът”
Текст Мирослав Христов
Режисьор Ани Васева
Художник Георги Шаров
Звук ДатаТранспортер
С участието на Галя Костадинова и ДатаТранспортер
MOZEI бул. “Сливница” 178
Цена на билетите: 10 лв.
ВСИЧКОЯДЕЦЪТ е твърдата, но летлива маса, в която потапяме ръка, за да открием, че пръстите ни са крака, а устите – задници.
ВСИЧКОЯДЕЦЪТ е ръбът, отвъд който полът, размерът и материята нямат значение, защото са едновременно мъжки, женски, средни, миниатюрни, гигантски, плътни и крехки. В пастта на Всичкоядеца дебне малка, сексапилна черна дупка, пламтяща в отчуждението си, в която се прозява нищото.
Представлението се осъществява от сдружение „Плюс”, METHEOR, the fridge и Театрална работилница Сфумато с финансовата помощ на Министерство на културата в България.
◊ ОТЗИВИ ЗА СПЕКТАКЪЛА
“Фуриозен пърформанс”
- Щефан Георги, Leipziger Volkszeitung
“Всичкоядецът преобръща представите за допустимо”
- Нели Пигулева, вестник „Утро”
„Това е екипът на „Всичкоядецът“. Млади, вибрантни, чувствителни, екстремни.”
- Цвета Ненова, Арена Медия
„Ако заниманието ни сега е да пишем за „Всичкоядецът“, то неговото собствено занимание е да „пише“ за театъра въобще. Или за света въобще.“
- Демиан Рокосовски, www.stand.bg
„Всичкоядецът е фигура на човека, който няма профил, пол и индивидуален образ. Той е централен гестус на консумацията в съвременния свят (или съвкупност от жестикулации и думи), който е взет като изходна точка при опит за разбирането какъв е този човек, който се стреми страстно към един „по-добре изяден свят”. Галя Костадинова го превръща в непосредствено, екстремно физическо присъствие. Трудна актьорска работа.”
- Виолета Дечева, вестник „Култура“
„Дали това е Всичкоядецът – този въпрос, разбира се, никога не би могъл да получи категоричен отговор в постановка на Ани Васева. Отказът от крайно значение, отхвърлянето на едно последно решение – това е силен концептуален жест, който на смислово ниво се оглежда в несигурността на персонажа, в непрестанното му двоене, а на нивото на формата контрастира с абсолютната прецизност на техниката, с виртуозността на изпълнението.“
- Моника Вакарелова, „Литературен вестник”
Автор:
Михаела Люцканова
Публикация:
16.04.2015 г. 12:42
Посетено:
1236
Линк:
https://kulturni-novini.info/sections/3/news/21218-vsichkoyadetsat-gostuva-v-mozei